Saturday, January 14, 2012

Two words, but it really hard to say.

heee hello good morning :)

Thank God hari ni cuti. heee. hmm lately aku selalu post pasal budi bahasa kan? and hari ni again aku nak cakap pasal Thank you, Thanks, Terima kasih or hmm Tenkiu. apa apa sajalah ejaannya asalkan bunyinya tetap sama. :]

semalam pagi-pagi buta hening aku bangun dah sbb nak basuh baju guna mesin basuh. dengan tekad yang amat tinggi aku naik tingkat dua utk tgok mesin basuh tu kosong ke tak. and bertuahnya aku mesin tu kosong. hewhew. aku turun bawah balik nak amik baldi aku and sabun basuh plus soflan. tetiba rasa kesian kat rumate aku yg still tido, tgok baju dorang banyak dalam baldi. so aku bawak 3 baldi naik tingkat dua. taruh sabun, taruh duit, tekan on then mesin pun beroperasi. sejam selepas itu aku naik balik tingkat dua utk amik baju yg dah basuh. aku masukkan dlm baldi then bawak 3 baldi turun sampai dalam bilik. dalam bilik aku just suh dorang jemur baju dorang. aku dah jemur baju aku kat luar. tetiba seorang hamba Allah ni tak bercakap dgn aku sampai tengah hari sbb aku basuh baju dia yg actually dia selalu basuh guna tangan baju tu. okay fine. salah aku lah semua ni. walaupun tak jadi apa-apa kat baju tu still salah aku kan? heee. susah kan nak tolong orang. buat salah, tak buat sejuta kali lagi salah. Bukan aku harap sangat terima kasih tu tp dah besar panjang, otak dah matang hmmm tak faham lg adab hidup di dunia? pity youuu. --"

i'm sorry for using bad words.
wake up, please wake up. tiada guna wajah secantik bidadari jika adab setakat di kaki :)

No comments:

Post a Comment